La radiotelevisió pública de les Illes Balears continua amb la difusió de la tasca de diferents entitats de les Balears que ajuden i col·laboren a millorar la vida de la societat en àmbits diversos, i en aquesta línia s’ha signat aquest dijous un conveni de col·laboració amb la Fundació Palma Aquarium.

El president de l’entitat, Antonio González, i el director d’Informatius d’IB3, Josep Pons, han signat aquest matí l’acord de col·laboració a la seu central d’IB3. El conveni compromet la cadena pública a divulgar i difondre les tasques principals que es duen a terme des de la fundació, com són la millora del medi ambient balear mitjançant accions d’intervenció directa, la recerca, i també l’educació ambiental.

IB3 s’ha compromès a divulgar en els diferents espais tant de la ràdio com de la televisió públiques les seves finalitats i activitats, que s’orienten a la conservació i la sensibilització ambiental, especialment la flora i la fauna del medi marí.

Un dels pilars de l’entitat són els voluntaris, que duen a terme tasques de sensibilització i divulgació, així com accions concretes de recuperació del medi natural.

De fet, Fundació Palma Aquarium es proposa contribuir a la conservació de la naturalesa de les Illes Balears i desenvolupar activitats per a impulsar la recuperació de les espècies i la restauració dels ecosistemes naturals degradats, així com potenciar-ne altres de nous.  Igualment, com ha explicat el seu president, volen “promoure canvis en els comportaments i pràctiques socials que afecten el medi ambient, mitjançant el foment de pràctiques que tendeixin al respecte de la natura”.

Una de les finalitats d’IB3 en la missió de servei públic és promoure i fomentar els valors cívics, l’educació i la responsabilitat social. El conveni signat avui entrarà en vigor aquest 1 de setembre i durant tot el mes, la ràdio i la televisió públiques es faran ressò de manera especial de la feina de la fundació.

IB3TV i IB3 Ràdio inclouran als seus informatius referències de les activitats que durà a terme l’associació durant el mes de setembre. Així també, altres programes i espais de l’ens informaran de les activitats de la Fundació Palma Aquarium.